Valborg :)

Kategori: Allmänt

Idag hade jag egentligen paner med emma fanny och thimmy men det blev inställt! :)

Så jag bjöd Tova på middag och och sen åkte vi på förfest hon nån snubbe som hette marios. Efter det drgo vi på piratpicknick :) Askul kväll! :)

Dock så blev jag biten i armen så nu har jag en "armkaka" och så skulle jag springa över gräset och trampade på en ölflaska så jg stuade foten. Men shit happens. :))) Det är för sånt här som jag INTE ska dricka (vilke jag inte hade tänkt göra heller) Men jag kom hem för ett tag sedan. Var är med tova, hennes kille och en till tjej. :))) Sen träffar man ju alltid folk man känner. :))) Vi var hemma hos Robin en sväng oxå :)

Ska sova nu, jag kommer vara blåslagen och bakis imorrn så det är bäst att sova. :) :) :)

HEJDÅÅÅÅ :))):):):):)::)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: