And at once I knew I was not magnificent

Kategori: Allmänt

Idag har varit en fin dag ändå!
Det har varit kick off med sommarlovsentreprenörerna. Lite ledsamt men ändå skönt. Nu har jag fått ett avslut på det kapitlet- Nu ska jag satsa hårt på mig själv :)
 
Det har varit otroligt roligt och helt fantastiskt i sommar iaf. Jag kommer tänka tillbaka på det med ett leende på läpparna :)
 
En otroligt rolig sak som hände. Varje år så nomineras tre stycken "företag" som får åka på sundsvalls buissnes awards 2012. OCH SUNDSVALLS MUSIKDUO är ett av dom! Det känns häftigt! Här har jag verkligen chansen att få kontakt med sundsvalls "höjdare". :) Och ha fina kläder, det är jäkligt glammigt, typ som  att gå på oscars ju.
 
Jag åkte hem sen iaf (med leendet på). Spelade lite piano, fick fram ett jävligt schysst sound på flickan och kråkan. :)
 
Vid halv 7 tyckte jag att det var dags att röra på sig så då sprang jag 4 varv runt sticksjön, varav två i högre tempo (eller ja så snabbt jag orkade).
 
På väg hem så fick jag tyvärr otroligt tråkiga nyheter.
För mig kommer det här innebära ÄNNU mindre fritid, speciellt när skolan kör igång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: