Dagens hästeri

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag och red på Nastaq, med snälla hanna på marken. Eftersom han är så pass grön fortfarande så är det skönt att ha nån på marken i början. Men nu har han känts helt ok så nu vågar jag nog mig ut själv.
Han blir iaf bättre och bättre. idag vinglade han inte lika mycket och han hade mer aktion i bakkärran från början och snubblade inte allt för mycket.
 
Tibbe fick vila, det var så jäkla dåligt väder. Men han har inte vilat sen den 3e augusti så jag tror inte han tog nån skada av det :)
 
Nu har jag suttit hemma, min mobil har officiellt gett upp (!) och jag känner mig SÅ begränsad. shit asså, man förstår inte hur mycket man använder mobilen förrän man är utan.. (hur många man var det i den meningen??)
 
Hare bra allihopa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: