Daydreamer

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ute och blivit fotad av hanna större delen av dagen, eller ja från 12 till 19, så hela dagen kan man säga. 
 
Vi fotade först vårat tema "daydreamer". Det var roligt och det blev skiiitfina bilder. Hanna är så jäkla duktig! 
 
Sen bytte jag snabbt om på plats och den vackra långklänningen byttes ut till ett skitigt och nerblodat linne. Dags för nästa tema: running from a nightmare.
 
Det blev sjukt häftiga bilder där oxå. Jag kletade gegga,barr blod, jord, YOU NAME IT över i princip hela mig. Här fick jag rejält utlopp över min saknad av teatern haha. Gå in och ut ur roller deluxe. 
 
Vi fotade även  "i need you" igår och jag ska vis bilder från alla tre fotograferingar nån dag :)
 
Hade en superdag helt enkelt! :)
 
på kvällen cyklade jag till stallet och höll lite lektion för en tjej som red tibbe tonfisk. Hon ska prova augusti ut och sen får vi se om hon vill fortsätta. kommer kännas konstigt att ha TRE fria dagar i veckan. Eller ja, fria blir dom väl inte, men hästfria iaf. :)
 
Nä, nu ska jag nog ta och sova.. Ses :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: