mitt sommarlov 2012

Kategori: Allmänt

Min sommar började med att jag fyllde år den 5e juni :) 17 fyllde jag, hade en liten fest med mina närmsta vänner och det var superkul.
 
Sen reste jag ner till Gotland och var där en vecka. Felix tog studenten. Jag hade aldrig varit på gotland (visby) och det var en supermysig stad! Speciellt innanför muren.
 
sommarlovsentreprenörerna drog igång. Jag och thimmy hade våran verksamhet Sundsvalls musikduo, ett superkul projekt som jag lärde mig otroligt mycket av. Detta höll på fram till 16 aug.
 
Vi spelade in lite demomaterial.
 
 
Gatufesten! Det var en superkul och lite galen del av sommarlovet (det som hände utanför området stannar utanför området if u know what i mean..). Upptäckte ett nytt superband, Rival sons. Återupptäckte thin lizzy oxå.
 
selånger marknad- brände massa penagar på karuseller, kollade på krimskrams. var där med min superbror och några kompisar. :)
 
Apropå kompisar! Fått massor av nya bekantskaper i sommar, glad över det :)
 
Varit i stallet och myst. Inte gjort så mycket på hästfronten. Tävlade i början av sommaren, sen åkte jag till Emma! DET var jätteskoj. firade midsommar där med bus!
 
i övrigt så har jag solat och badat, umgåtts med vänner. Busat har jag gjort hehe. Kul att jag har hunnit umgåtts med massor av OLIKA vänner i sommar. Från flera oika vänkretser. jag har Hållt igång och sprungit hela sommaren inför tjejmilen den 1 sept, en viktig detalj ju. 
 
Händelsemässigt har det varit en grym sommar :) Mycket fest och bus. Kul med vänner osv. Inte mycket vila, men det är skönt de.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: