Motion är ju bra...

Kategori: Allmänt

...Men dagen idag har handlat om SPORT... jag började med att slå personligt rekord i sovning, sov till halv 12. somnade vid 11 så ja 12½ timmes sömn. Såg på os till kl 2 då jag begav mig ut på en "liten" joggingtur. Sprang ca 1½ varv på min 6 km runda. Men jag sprang inte hela (vet faktiskt inte varför för jag hade orkat mer..). Jag ville verkligen över milen idag  men SÅKLART så slutade jag på typ 9,9 km. haha...
 
Sen såg jag på os igen och gjorde lite lunch, innan jag cyklade till stallet, motionerade hästen och cyklade hem igen.
 
Ni hör ju, motion motion varvat med att kolla på sport.
 
Alldeles nu har jag dock sett på en film, Dear John. Har velat sett den ett tag, men inte blivit av. Sen såg jag att hanna hade den hemma så jag passade på att låna den. Den var jättebra, men slutet var ju.. 
Ett återkommande problem jag har med många filmer är att det tar slut så tvärt! Oavsett om det slutar lyckligt eller olyckligt. Jag vill ha ett bra jävla slut på filmen, liksom knyta ihop säcken.
 
Men aja haha.
 
Imorrn är det uppstigning halv 6 för då ska hästarna ut. Därför bör jag nog sova nu :)
 
Ha det bra!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: