Pour a litle salt we were never here.

Kategori: Allmänt

Vad har dagen i beredskap i dag? :)
 
Jo, nu ska jag till häs nummer 1- Tibbe. Vi ska ner till paddocken och hoppa lite grann. Bara för å känna hur det känns liksom. Och köra lite mjukgörande, imorrn ska nämligen en tjej provria (tungt som fan att klämma ut det där ordet..)  Hoppas att det går bra.
 
sen kl 4 ska jag ta en tur på Nastaq. Vi ska klättra i nån shysst backe och kanske gå några varv på nån volt. Ska bli intressant att se om han är lika snäll idag, men det tror jag, han kändes ärlig :)
 
 
Ikväll kanske jag träffar tova, hon fyller år idag! Grattis till henne! :)
 
  

Kommentarer

  • Fredrika säger:

    Hur gick det för tjejen som provred och vad är Nastaq för någon?
    Och klart att du ska börja med teater om du verkligen tycker om det, ta med dig en kompis! om du trots allt inte trivs så är det ju bara att sluta ;)

    Svar: Det gick bra. Nastaq är ett varmblod som jag har fått i uppgift att stärka över ryggen/korset och mjuka upp så han kan springa snabbt som attan ;)
    Lovis Åkerström

    2012-08-09 | 22:05:31
    Bloggadress: http://fredrikalundahl.blogg.se

Kommentera inlägget här: