They say music can talk to you

Kategori: Allmänt

Igår!
Jag hade en helt fantastiskt rolig dag med Hanna. Vi träffas alldeles för sällan så det är verkligen roligt. Först var vi hemma hos henne en stund sen gick vi till picasso (hennes häst) och jag fotade dom, sen fick jag rida lite på honom, det är ju ingen hemlis direkt att jag gillar honom skarpt, så det var kul!
 
Sen köpte vi godis och yrde en film, the awakening (eller nåt haha). Förr så hade jag och hanna en liten tradition att vi såg på skräckfilm, vi har ju hunnit avverka en del filmer. Så nu var det dags, en riktigt bra film faktiskt. 
 
Jag hade iaf en superuper dag med henne. Jag åkte faktiskt inte till stallet igår hehe. Det åskade hela kvällen dessutom, så det gav lite extra spännng till filmen ;)
 
Hanna var snäll och fixade lite på min blogg oxå, visst blev det snyggt!? vi ska fota lite för en ny header nästa vecka, det ska bli kul :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: