When I'm with you I feel strong, in my heart you belong.

Kategori: Allmänt

Helvete vad underbar tibbe var idag!!
 
Jag hoppade i paddocken. Började med att ha två klossar på volt och  rullade över dom. redan där var han sjukt fin. Sen hade jag en liten bana som löd räcke, räcke oxer. en kort. Men SATAN vad han hoppade. först låg den på ca 80 cm och sen hödje jag allt några hål och då låg det på 90-1m.
Tibbe flög över som en jävla panter. sjukt vilken känsla han ger mig. <3
 
Han tände till nå sjukt så jag fick till och med hålla in honom!
 
haha, det enda jobbiga med dagens ridpass var att han kom lite nära en gång och tog i för kung och fosterland. Så jag skulle ta tag i manen, men jag slog SÅKLART lillfingret på halsen så nu är det dött.  igen. 3e gången i år och 5e samanlagt. På samma jäkla sätt varje gång. Att jag inte lär mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: