I got my feets on the ground

Kategori: Allmänt

hejhej :)
idag hade jag ett litet dilemma. jag funderade på om jag skulle va med på klubbhoppning eller inte, sket i det. bytte/skottad fram en hage till tibbe. han får gå i en mindre hage tills vi flyttar s shanti och totte får tibbes som är större. längtar tills jag flyttar!
 
det blev ingen ridning idag. hade tänkt att gå en pomenad med honom, men orkade inte, och jag tyckte att han har varit en pärla två dagar i rad så nu kan han få vila både kropp och själ. dont push him ;)
 
för en gångs skull hade jag kameran med så jag klickade några bilder på honom i hagen.
 
helt ärligt har jag inte gjort så mycket idag men nyss har jag ätit godmiddag hemma och nu ska jag se på film med mamma.
 
sen ikväll skulle hanna komma förbi en sväng :)
 
tibben i våras eller om det va i höstas? hehe :) töötisen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: