Tjabba tjena :)

Kategori: Allmänt

idag åkte jag till stallet på morgonen och red. tibbe var jätteglad idag :) Han gnäggade åt mig och LÄMNADE maten för att gå till grinden till mig (DET är en sjuk bedrift för att va tibbe..) 
 
jag red först ut en sväng på minkvägen och han kändes verkligen superglad idag. pigg redan på stallplan och han gnäggade hela vägen bort från stallet hahaha. på minkvägen var han busig haha, livrädd för små grenar på vägen och vääldigt lätt i baken i galoppen hahha. 
 
sen så travade jag 4 gånger upp till masten oxå eftersom han va så pigg. det tog nog bra. retades lite och gjorde tempoväxlingar upp för backen oxå för att få honom att ta i lite extra. 
 
sen åkte jag till birsta med hanna för mellandags shopping. men jag hittade inte ETT enda plagg jag ville ha :( så jag köpte två halsband och ett smyckesträd. hehe
 
imorrn har jag utsläpp och sen ska hanna fota mig och tibbe, SEN ska vi till picasso och fota
 
honom :
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: