We would do better then I.

Kategori: Allmänt

De sanaste dagarna har varit så himla stressiga! I torsdags hade jag utsläpp och var tvungen att fixa all mockning och sånt på morgonen OCH åke hem och duscha + äta samt komma i tid till skolan (vilket jag lyckades med). detta pga skvadergalan. som var rolig. skolan fyllde nämligen 10 år så några tjejer i klasen gjorde en superinsats och fixade ett stort party för hela skolan!
 
i går skulle jag hinna vakna, åka till stallet och fixa i lugn ohc ro och sen åka till birsta och köpa julklappar. vilket jag oxå hann!
 
idag vaknade jag med jordens mensverk, slog in julklapparna,åkte till stallet och red och fixade, hann ta in hästarna och sen åka till pappa för att fira lill-jul. som jag hann!
 
Detta låter nog inte såstressigt, men alltså shit. jag har knappt andats känns det som. imorrn tar jag tåget till mormor och GUD, jag ser fram emot att koppla av på tåget med en tidning/gemu. 
 
iaf vad fick jag u julklapp?
 
En sustain pedal till min keyboard, faan vad glad! hade inte önskat mig det, men pappa läste mina tankar :)
Fick pappas ukelele (hörde egentigen inte till julen, men ändå, jag hade önskat mig en :)
presentkort på birsta 
3 badkulor som luktar gott
sånt där godigpulver som "hoppar" i munnen på en ;)
Supersura gott och blandat
ögonfransböjare
ansiktsmasker
en shimmer bodylotion som luktar gott :)
 
Bra början på julen alltså :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: