Besviken

Kategori: Allmänt

Är på skolan nu och har precis haft sånglektion... Det gick ju inte så bra. Jag sjung som en förlamad apa och hade ingen energi, kraft känsla. nada.

Lektionen slutade med att jag blev mer och mer frustrerad och tillslut så utbrast jag "det här är fan det sämsta nånsin" varpå jag börjar gråta av ilska/besvikelse osv. så sista tio min av lektionen så fick jag ta och förklara min sjuuuka prestationsförmåga för henne och vi förökte komma på nåt.

Jag blir så arg, för låten jag ska sjunga är inte speciellt svårsjungen, och den passar mig perfekt. Jag VET att jag skulle kunna göra den jäkligt bra, jäkligt mig. då blir jag jättesur när jag har en dålig dag och inte kan sjunga nå bra. För jag har en vision av hur jag vill (hur jag ska) sjunga den. Men eftersom rösten är ett ganska opålitligt instrument så är den inte alltid på topp. Och eftersom jag är ganska opålitlig mot mig själv så är inte alltid jag så rättvis.

Jaja, nya tag nästa vecka. Och då har jag lovat att inte ställa några krav. få se hur det går. Haha depp.


raaauwr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: