Underbar dag

Kategori: Allmänt

Idag så red jag ut med helena. Vi red kvarsätt. Både tibbe och fortis var otroligt lugna och harmoniska. ITbbe kändes superfin. lite lat (!) i början, men efter lite galopp blev har piggare ;) Dom var helt underbara båda två. Jag och helena kacklade hela ridturen, vi travade bredvid varandraoch babblade på. Inget bråk från nån av dom heller vid tex kossorna broar bilar osv.

Helt fantastisk ridtur!!!

När vi red hem kände jag mig helt lugn. Inge nervör inför imorrn, lugn inombords, nöjd.

Sen fixade jag ordning inför imorrn. Tvättade benen och svansen, flätade manen, smorde osv. Mys :)

Tibbe sov i gången, han fullkomligt ÄLSKAR när man ger honom lite extra ompyssling. :)

Tagga tills imorrn nu då, åker till stallet kl 6!!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Som sagt- HELT UNDERBAR! Jag gillar ditt/ ert sällskap. Hästarna kompar ju åxå så jäkla bra så det är av den anledningen allt flyter på. Ingen stess,ingent tjaffs, inget okontrollerat galenskap! Me lika a lot.

    2012-01-06 | 22:41:55

Kommentera inlägget här: