Allt blir bra tillslut, men när?

Kategori: Allmänt

 Idag har jag fortsätt känt mig lite nere. Förlåt. Förlåt för att jag inte är den jag borde vara. För att jag inte är något. För att jag säger förlåt.
 
Jag åkte och spelade i bergafjärden imorse, det gick så jävla dåligt. Sen åt jag en hamburgertallrik och kände mig som en valross. Den var god.
 
sen åkte jag till stallet  och red. Det gick inte så bra.
 
jag cyklade till calle och vi sprang tre varv runt ryggis (6km). Det var jobbigt. Kändes bra. Efter det dröjde jag kvar, spelade lite på ett coolt piano. Han lagade mat. Sen erbjöd jag mig att gå. och gick.
 
Nu är jag hemma och sitter och känner mig märklig till mods. Varför är jag såhär?  
 
 
 
 

Kommentarer

  • Moa säger:

    Det är som jag sa när dom riktiga känslorna kommer som det kan bli jobbigt. Men jag tror att det blir bra det där :) Du ÄR fin och bra Lovis! Glöm inte det :)

    2012-07-18 | 22:44:04
    Bloggadress: http://moaochgadd.blogg.se

Kommentera inlägget här: