Hjärnan går på högvarv idag!

Kategori: Allmänt

Igår hade jag föressten en jättenajs kväll med tova, martin och två av hans vänner. Idag åkte jag hanna och frida till nöjeshallen! Jag vann min första omgång av minigolf NÅGONSIN med 2 poäng. Sen tog jag två rundor med den mekaniska tjuren, satt kvar i 16 sekunder. haha,
 
sen åt vi middag på donken, fast jag gjorde en tripp ner i studion och träffade calle, för frida och hanna var tvugna att skynda sig. vi slöade och såg på en film, in time. den är faktiskt helt ok :)
 
sen vidare till ponnymysen. han hade gått och lagt sig (men såå sen var jag inte) så han var inte jättepigg. men jag mutade honom med godis så han blev glad. Och småtjejorna bjöd mig på tårta eftersom maja ramlade av igår. Man brukar bjuda på tårta om man ramlar av i hästen.
 
Sen när jag kom hem så märkte jag en sååå otroligt konstig grej.. Roland, min kompis. Jag trodde att han hade flyttat till göteborg i höstas, men han hade ändrat sig. Det missade jag såklart och så har vi liksom inte träffats eller nåt förrän jag började prata med honom ikväll. Och han har trott att jag har typ varit arg/sur på honom, stackaren. Jag känner mig typ som världens hemskaste person nu, jag som aldrig brukar va arg på folk, och verkligen inte bara skita i dom! Så nu blir det ju till att ta en fika och catcha upp lite nån dag. :)
 
Jaa, det var allt för mig. Ha det bra så länge!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: