Little did I know what I was to fight for :)

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma och på blogg-humör så det är lika bra å köra :)
 
Dagen började med att jag cyklade till stallet och red på fina bus. sen fixade jag boxen och ställde tillbaka alla mina grejer som vi flyttade igår, det var nämligen den årliga stege-uppkörd-i-stjärten-dagen igår. (städdag alltså)
 
Efter att jag hade stallet klart så cyklade jag hem igen och lagade lunch. hälften bestod av broccoli åsså hade jag melon, tomat, gurka och oliver med. Mums :)
 Käkade upp det i godan ro medan jag glodde på förtrollad.
 
Sen så gick jag ut och fick mer motion, jag och calle sprang 2 varv runt ryggis. Kul med lite sällskap för en gångs skull. Sen satt jag hemma hos han ett tag innan jag gick/sprang hem.
 
skills jag har, tänkte äta lite mat när jag kom hem och hade tallriken på bordet. så när jag skär så råkade jag putta ner allt på golvet- så mycket för den maten. :)
 
Nu är soffläget på sen bums i säng. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: