So you think you can dance

Kategori: Allmänt

Sitter och tittar på so you think you can dance och försöker förstå. Domarna säger typ: Ååååh, vad fantastiskt, vilken känsla!" "Guuud, ni får mig att gråta" osv. Visst, jag tycker att vissa av dom är jättduktiga och jaa.. Men jag blir faktiskt inte direkt berörd av det dom gör. Det är lite konstigt ändå. Jag ser liksom inga känslor egentligen.

Fast dans är ju häftigt, det hade varit jävligt kul att kunna dansa, haha. Men eftersom man är lika smidigt som ett kylskåp så är det för omvärldens skull som jag låter bli ;) Jag har dansat litegrann, asså när jag var liten och på skolan när det var tvång. I like it, bt I suck :) 

g tänkte på var helt enkelt, hur man blir berörd av dans. Asså förstå mig rätt, berörd blir man ju av allt, men jag menar typ "åhh-vad-fint-gråta-i-fosterställning-på-golvet-berörd" .

Vad tycker ni om dans?

Kommentarer

  • Tova säger:

    Inte riktigt min grej..



    Men när Erik har bjudit upp till dans har jag inte kunnat säga nej. Mitt i natten på gatan, blomsteräng.. Gulligt. Romantiskt.

    2012-07-02 | 18:06:04
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här: