Update

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag i vardagsrummet hemma hos pappa. han och jean1 ser på os. haha.
 
Jag har ingen dator här så uppdateringen blir lidandes, både här å på fb :(
 
De senaste dagarna har varit kul iaf. på tors kväll var jag med frida och hanna. Och jag och hanna hade ett deeptalk på väg hem och tillslut var jag bara tvungen att lägga fram en kärleksförklaring till den där underbara flickan <3
 
Igår kväll vare fest hos martin som fyllde år för ett tag sen. 19 bast haha. Det var jättekul, jag träffade flera nya människor, alltid roligt de. Sen blev det dock lite för mycket dricka för min del, så jag var inte jättepigg imorse faktiskt och jag har känt mig lite hängig och trött hela dagen. Men skyll mig själv och det var värt det, hade så jäkla trevligt!
 
Idag då? Jag har sett på tv, spelat piano och såsat. Sen så hoppade jag lite med världens finaste fläckheest och SEN gjorde jag en sak som är ett riktigt stort steg för mig. Jag lät thea, 10 år rida på tibba, under mina instruktioner. Hon ska nämligen kanske bli medryttare på tibben. Mer om det i ett annat inlägg :)
 
Ha´det bra! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: