skola imorrn

Kategori: Allmänt

jag vet inte riktigt vad jag känner om att skolan börjar imorrn. Vi har matte först och sen musik, så det är ganska chill ändå. men jag blir så stressad inombords av skolan, speciellt när vi har maaaassor med prov. har snart tappar greppet över alla ämnen helt. det enda jag har koll på är väl musiken. jag måste göra en lista imorn på vad det EGENTLIGEN är vi har. för som det är nu har jag noll koll och får bara en oroskänsla i magen :P

MEN- det som är kul med skola är att man får se lite fin ut. annars är det ju stallkläder och hästsvans som gäller :P

Jag tror jag vet vad jag ska ha för kläder. mina nya skor, jeans och jacka. fast jag vet inte vilken tröja jag ska ha dock, men jag har ju några stycken ;)

Längtar mer tills efter för då ska jag och tibbe rida i ridhuset, är sjukt taggad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: