taggad till tusen

Kategori: Allmänt

efter att ha varit på srk på hästtävlingar hela dagen så är jag taggad!! Kollade i första hand på alex och emma. ALex red två superfina rundor 1m och 110. Hälgis är så fiin. och emma red oxå två superrundor 110 och 120. hon knep även en 6e plac i 120! Grattis!

HAr kollat efter tävlingar fr mig och tibbe hah. detta är vad jag kan tänka mig på rak arm i vår/tidig sommar:
25 mars- Log/reg SRK- L:D/L:C
(6 april- Bräcke- L:D/L:C)
(28 april- Ridklubben Östjämten- L:D/L:C)
20 maj- ånge Rk- L:D/L:C
26 maj- näset- L:D/L:C
9 juni- SRK- L:C/L:B
20 juni- matfors- L:C/L:B

asså det skulle ju vara roligt att kunna ta sig til några av dessa iaf. mitt mål är iaf att debutera L:B den 9e. Känns inte omöjligt iaf! för om jag redan har hoppat 6 L:C så borde jag kunna hoppa L:B (nervositetsmässigt).
och sen efter matsofors tänkte jag han kunde få lite vila typ den 25-8 juli. (2 veckor) och sen den 26e är det på näset så då har jag ca två veckor att sätta igång honom på. 


Är den ok, min preliminära plan?  




Kommentarer


Kommentera inlägget här: