dagen i stort

Kategori: Allmänt

Eftersom jag inte har något bättre för mig (håller på att dunka *bokstavligt talat* in en låt som jag ska redovisa imorrn) så tänkte jag blogga.

Dagen börjad med att jag skulle göra historieprov så jag offrade min sovmorgon, läraren hade dock inte ordnat provet, så jag kom till skolan  så tidigt i onödan. så jag flummade bara. Efter lunchen fick jag dock göra provet ändå, så nu kan jag stryka det ur listan, skönt! Sen slutade jag. gick ner på stan med emma och thimmy (emma gick dock till bussen direkt. Jag och thimmy lodade en stund på navet, köpte tomatsoppa och lodade lite till. Och ja, det är löjligt gott med tomatsoppa <3

så när jag kom hem åt jag soppa och såg på legend of the seeker. Sen åta jag sallad, för mammas kompis bjöd ;) Så mätt (!) och belåten tog jag en prommis till stallet. Släppte in cosmos i hagen med shanti och tibbe, inga konstigheter där inte. :) Sen red jag med camilla över ridbron och bort till kvarsättsvägen. vi galopperade hela nedre hem, uppskattat av hästarna! Kom hem vid tio och hade inte ens börjat med uppgifterna til historiaseminariet imorrn ELLER låtarna som jag ska redovisa imorrn. Så nu har jag gjort jävulsfrågorna, inte jättedjupt, men jag har ett svar iaf på varje. imorrn får jag plugga in det mer på lunchen. haha. Nu sitter jag och lyssnar på låten jag ska lära mig. det kommer bli jäkligt improviserad redovisning imorrn kan jag ju säga. har aldrig spelat den här med jens, så vi får se. host host.

Nu måste jag nog sova, ska upp halv 6 (om 5 timmar) och släppa ut hästarna. Känner hur pigg jag kommer va imorrn, JAG ÄLSKAR INLÄMNINGSVECKOR!

Men- idag har jag gjort allt jag vill. jag red tibbe OCH råpluggade. det brukar alltid bli en lidande faktor (oftast plugget..)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: