Gråtglad

Kategori: Allmänt

Känner mig sådär löjligt glad just nu. Har pratat med en vän länge ikväll. Fick prata ut lite grann. För det är ju alltid så att vissa människor kommer in i ens liv och sätter djupa spår i hjärtat. Den som man kan berätta allt för. Har haft en grej inom mig länge nu och det fick jag lite avlastning från, plus massa snälla ord och så blev jag glad och alldeles bubblig :') <3

Det finns en person
i mitt liv,
som är helt underbar,
hon bara finns där
och det är jättebra,
hon är min
allra bästa vän,
hon är den enda
som känner mej,
hon vet vad
hon ska säga
när jag är ledsen,
hon är bara bäst
hon är ett stort
ljus i mitt liv

Den enda som vet allt om mig, som jag lita på till 110%

Jag hade inte kunnat sagt det bättre själv:
tibi sunt mea amicus. Ego amare et gratum quod vos cum mea Ridiculum ficta




Kommentarer


Kommentera inlägget här: