haha...

Kategori: Allmänt

Har haft musik nu på morgonen. Vi jobbade med ergonomi och sen redovisade jag jens och lite simon vårat blues-jobb. Det gick faktiskt bättre än väntat. Jag lärde min ju låten inatt (!) och hade aldrig tränat med jens och simon, så vi tog det på talang ;)

Imorrn blir dagen lite knivig... Börjar 8.45, då ska jag va på eng seminarium till kl 11 då jag ska till tandläkaren. Problemet med detta är ju att min idrottslärare vill att jag gör ett prov kl halv 11, det går ju inte. Jag kan inte avboka tandläkaren. Jag har lösningen- jag gör provet kl 1. Då har jag typ 1½ timme på mig, för kl 3 ska jag va på vårdcentralen. haha. Allting lyckas ju alltid krocka. Har skrivit till läraren nu och så får vi hoppas att han tycker det är ok att göra prover på HANS LEKTION istället för på min engelskalektion. Eller??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: