överlevt

Kategori: Allmänt

dag 1 utan chuck...

Red i paddocken med maximusen idag... Och det FUNGERADE!!! Såklart lite ovant, men den låg bättre än den gjort förr och jag kunde rida i den What the fuck liksom?!?! Säger att den låg BÄTTRE, kan ju inte säga än om den är bra eller inte..

Han kändes fin idag :) Avbröt dock hela ridpasset för jag fick nåt slags mental breakdown inombords helt utan anledning. pms eller?? Men ponnyn var BRA idag.

När jag kom hem så BORDE jag ha gjort läxa. Men jag kollade på två avsnitt av legend of the seeker istället. Min nya serie <3 Googla på craig Horner så förstår ni nog..

Nu sitter jag och för över musik till min kära antika mp3. En låt som jag gillar texten starkt på är maroon 5 nya payphone <3

I övrigt mår jag rätt ok idag. Har duschat, fixat ögonbrynen, fixat naglarna och smörjt mig med brun utan sol. Har även gjort ett experiment med håret. Har liksom "snurrat" upp det, i förhoppningen att det blir snyggt haha. Så vi får se ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: