Tävlingar

Kategori: Allmänt

tänkte uppdatera om hur det blir med tävlingar för mig och tibbe framöver. sen bräcke har han haft lite vila från hoppning (hoppade första gången idag).

återtog anmälan till ånge för att det blir för dyrt att åka så långt och då vill jag hälldre åka till näset som är helgen efter. så nästa tävling är den 26e och då hoppar vi L:D/L:C. efter det funderar jag på om jag skulle vilja åka till härnösand den 2a juni och anmäla L:C/L:B eftersom.. Håll i er. JAG KOMMER KANSKE INTE KUNNA VA MED HEMMA DEN 9-10!!! FUCK LIFE. storebror tar studenten på gotland den 8e, vi kommer hem den 10e. men det äralltså denna täving som var tävlingen T. Vi skulle ju hoppa på gräset, debutera L:B, två dagars.. :'( blev faktiskt skitledsen när jag kom på detta.. eftersom det blir så dyrt för mig att tävla borta är det så sjukt bra med denna tävling oxå.

bajsröv. men jag SKA lösa det. men jag kan ju inte missa  felix student. det känns så fel.
Vad ska jag göra????

sen är det matfors lokal den 20e juni. om det finns L:B då vill jag hoppa L:C/L:B men annars kanske jag bara hoppar L:C. L:Dbörjar faktiskt kännas lite löjligt. JAg kanske är dum som tänker så, men asså tibbe hoppar ju inte ens över det.

efter matfors har han sin totalvila inplanerad. då är han ute dygnet runt och bara är (äter). får se hur länge, 10 dagar kanske.

Så sådär ligger det till för oss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: