The day

Kategori: Allmänt

Idag började jag med att städa mitt rum. hade en gigantisk tvätthög som jag började tvätta men det blev bara en maskin.


tvätthögen...


Sen dammsö jag hela huset och städade köket.

Efter det åkte jag till stallet och red. Vi skulle egentligen gå till galoppbann men bron över till den var trasig så vi gick till framhoppningen istället. FÖrst galopperade jag runt bara och rastade av honom. men hux flux så kände jag bara "ååh shit, nu ska jag göra galoppombyten" Så jag gjorde en volt tillbaka och skulle byta och tibbe bröt av xD Så jag galopperade jättesamlat på en pytteliten 8-volt och försökte byta utan bom. Det gick om han fck ta typ ½ travsteg. Och mycket berömm. Sen gjorde jag samma sak fast med bom och då bytte han nästan varje gång :D SÅ duktig ponke!!


Nu har jag fixat gardiner på mitt rum, stolt tjej :D



nu är det mys med kissen som gäller resten av kvällen.. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: