♥ Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Kategori: Allmänt

 
1. Jag har en inramad bild av Craig horner på mitt skrivbord... 
2. Jag älskar att segla på sommaren! Det är så himla mysigt att åka ut på en tur med familjen eller ta med sig några vänner till haaavs.
3. En gång i tiden spelade jag fotboll (i selånger)! Jag var tyvärr inte så bra på det eftersom jag inte är nån bra tävlingsmänniska. Men det var väldigt kul! 
4. Jag älskar att titta på jättetöntiga kärleksfilmer/tonårsfilmer när jag är ensam. Igår såg jag på Prinsen & Jag...
5. Jag har en liten besatthet av ögonbryn, kollar alltid in folks ögonbryn och är petnoga med mina egna, dock blir dom ju ALDRIG likadana :'( 
6. Jag har varit med i selångers scoutkår :) Råbandsknop jaooo
7. Jag och min klass tog guld i basket DM när jag gick i 5an. 
8.  Förut ÄLSKADE jag justin bieber, men sen växte jag upp och började lyssna på rival sons istället. :)
9. Jag hade en period när jag åkte både inlines och skateboard, fast jag vet inte om jag fortfarande är så duktig på det! 
10. Jag tycker om att gå på hockey. laget jag hejjar på är timrå IK :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: