Irriterad och känsloladdad

Kategori: Allmänt

EN sak som jag är less på- LUCIA. Jag tycker att det är skitkul att jag är en av kandidaterna och att/om folk röstar på mig. MEN- jag blir smått irriterad när folk frågar mig 4 gånger varje dag "hur går det med lucian?" varför jag blir irriterad vet jag inte. men det är en sån jäkla konstig fråga. Vad är det som KAN gå dåligt? det GÅR inte någonting med lucia, vi träffas och tränar, thats it. Det kan inte gå något. Åh fy. gå vidare i livet, det är inte så coolt som ni tror att va luciakandidat. SKitkul är det verkligen men det är ingen big deal.
 
för övrigt har jag sett på the red baron nu, så därför är jag känsloladdad till tusen just nu. här är en länk: http://www.movie2k.to/movie.php?id=324844&part=2

Kommentarer


Kommentera inlägget här: