I tried to tell you, but you never heard me.

Kategori: Allmänt

Entill mystisk konstig rubrik. Kan ju tala om att rubrikerna har 0% koppling till inläggen. Jag skriver oftast saker ur olika låtar.. eller bara random ord som kan sättas ihop i lämplig ordning.
 
Mitt liv har varit lite som en karusell ett tag nu. Jag hade, som alltid för mycket att göra. Eftersom jag är sämst på att planera och inte pallar stress så bra så kan man väl milt säga att jag bröt ihop lite efter ett tag.. och erkände mig besegrad. Så nu har jag än en gång skaffat ridhjälp, sagt ifrån mig en jäkla massa ansvar, lärt mig att man kan faktiskt prata om saker med sina kompisar och få hjälp av dom OCH lärt mig använda ordet nej ibland.
 
Så nu mår jag bra, eller ja, jag har mått bra hela tiden, jag har lidit av stress bara.. Skulle jag egentligen ha klivit upp gristidigt och tävlat. Men jag låg kvar i sängen till kl 12 och såg på tv och tänkte på livet. Sen försökte jag desperat städa upp lite på mitt rum (det är typ ny"renoverat"). Jag rörde på mig lite försiktigt på första gågnen sen tjejmilen, plus att jag precis har varit sjuk. Det gick bra, sprang till stallet.
Red ut på en mysig ridtur över en timme med Anna och Boye. En ny väg faktiskt. :)
 
Nu på kvällen har jag även skrivit en låt. Fast jag tror inte att någon kommer få höra den. Just den... Rakt från hjärtat, jag kommer hålla den för mig själv..
 
Nu är jag nyduschad, och har precis aktiviret mitt mecenatkort (studentrabatt).
 
Månadens update klar dårå!! Nämen, jag uppdaterar när jag vill och kan helt enkelt.
 
Just ja, jag ansökte till medelpads Lucia idag, jag vill komma på plats 2-7 för då slipper man få sterain i håret, men får fortfarande va med i tåget. :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: