Många tycker att dom inte ska finnas, men ändå finns dom.

Kategori: Allmänt

Idag var jag på skolan då som sagt. Det går så otroooligt trögt just nu med skolarbetet. Jag orkar inte med stress ohc krav just nu. Jag vill bara vara, få vila lite och försöka samla ihop mig lite, för jag behöver det. Men det funkar ju inte riktigt så i livet, man har alltid en massa måsten och tvingas alltid göra en massa mer än man egenltigen orkar. iaf för mig är det så.
 
efter skolan så åkte jag och josefine hem till mig och färgade mitt hår. det blev väldigt mörkt men jag är nöjd :)
 
Sen käkade vi pizza (ja, hälsosamt) och SEN åkte jag till stallet.
 
Trimmade i paddocken. Tibbe va väl snäll, men han tenderade till bråk (rättare sagt, han hotade att försöka dänga av mig om jag bad om fel grej) och var väldigt nonchig och springig. Tränade enbart galoppombyten för det var uppenbarligen galopp som gällde för honom idag och då kunde jag ju lika gärna jobba med det, istället för mot.
 
Nu är jag  så sjuuukt trött faktiskt, känner hur ögonen går i kors typ. Egentligen skulle jag behöva plugga lite, men jag tror inte det är nån idé.  
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: