Hejsan!

Kategori: Allmänt

Hej hopp.
 
JAg vet inte när jag skrev här senast, men det har hänt lite grejer. Tibbe har åkt iväg på foder till bergs ridklubb. Känns bra! Hans nya sadel är påväg.
 
Nu i veckan har jag varit i tyskland med klassen! Kul som fan. Kommer bilder :)
 
Den här helgen har jag helgjour i stallet, vilket suger av flera anledningar: 
 
1. Jag kom hem från tåget halv 12 i fredags efter att ha rest i 18 timmar efter 4 timmars sömn. (hårt liv)
2. det är värdelöst att va i ett stall utan att ha nån häst där. Vanligtvis kan jag ju iaf pussa på söta tibbebus!
 
Så igår släppte jag ut hästarna och åkte hem och redigerade bilder. Sen efter insläppet så gjorde jag mig folklig igen och åkte till pipeline. Efter det blev det lite efterfest/mys hos sofia med några andra. 
 
Idag, efter endast tre timmars sömn så släppte jag ut hästarna och sen åkte jag hem och sov till halv 2. SÅ jävla skönt. Så nu har jag bara ätit frukost och lagt upp bilder från tyskland på fb. :) 
 
 
Fanny och josefine i tyskland :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: