tjabbabbababa

Kategori: Allmänt

igår kväll red jag en tur runt kvarsätt med tibbebibbebubben. Det var supermys och han var suppermys. vi fick valla råddjur haha. dom stod mitt på vägen, 8 stycken, och VÄGRADE flytta sig från sina potatisar som dom hade fått, haha sötisarna. Tur att tibbe inte är rädd för dom, vi gick mindre än två meter bakom och föste bort dom så vi kunde gå förbi.
 
Idag har jag skrivit klar min analys. är inte så nöjd med den dock. och nu i skrivande stund så kom jag på att jag glömde ta bort några stödord tror jag... lol! *kollar* Yep! det hade jag! Kom dessutom på att en uppgift har jag HELT förträngt. den ska va inlämnad redan oxå. skiiiit, typiskt mig :(
 
 
aja. igår fick jag dessutom tändställning på underkäken. Så jag har en soppvecka framför mig. KUL! vill man va fin får man lida pin?
 
Sitter och väntar på emma fanny och josefine som är och tränar, sen ska vi gå och äta.
 
juste! Måste gå till syon oxå. :)
 
herråååååråårr
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: