Regn regn regn och... Regn

Kategori: Allmänt

Igår red jag och emma ut i skgen. Vi red genom skogen till jävilsbacken och red upp för hela den. Jag jobbade med tibbes vänstersida, den har vart lite stel. Han var faktiskt riktigt trevlig igår. Lite bänglig med huvet men ändå trevlig ridkänsla emellanåt. Kul :) kom fram till att han inte har haft en vilodag på 9 dagar så han ska nog få vila imorrn eller ikväll beroende på vädret ;) för det regnar ute idag.

Fick föressten en otrevlig överadskning imorse när ja cyklade i regnet. Mina regnställsbyxor är tydligen inte vattentäta... Haha

Har inte hunnit så långt än med dagen. Precis fikat och druckit en kopp kaffe och nu väntar jag på bättre tider ugefär. Nämen det är väl inte det roligaste jobbet jag har, meb lärorikt iaf och bra att ploppa in i cv:t

Ses pöss pöss häjj

(Bilden är hur jag känner mig innan kaffet)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: