Jullov!

Kategori: Allmänt

Hej! Nu är det redan jullov! Shit vad snabbt det har gått, lite obehagligt. Men det är mycket som har hänt också. Och nu sista året så är det mycket i huvudet som ska redas upp. Vad man vill, vart man vill. 

Har hänt många roliga och mindre roliga/konstiga saker. Jag har slutat helt med Boriz nu. Det suger, men jag vet att det här är det bästa för mig. Uppkörningen tornar upp sig framför mig, det knyter sig i magen när jag tänker på den. Skolan tuffar på, mest musik där. Det går upp och ner med min musikaliska kreativitet/motivation nu. Det känns som att jag vill plocka fram något inom mig och göra en grym låt, men jag får inte riktigt till "det". Dock skrev jag en låt på typ 20min häromdagen som bara blev så jäkla bra. Jag har till och med spelat den för mig själv i högtalarna. Har aldrig hänt förut! Det kanske är så kreatovitet egentligen ska vara. Naturligt och enklet. Eller är det kärlek jag pratar om nu? Haha. Bitterfittan in the house! 

Just nu sitter jag på barista själv. Är ute och köper de sista julklapprna och har tagit en kafferast. Senare i em ska jag, mamma, johan, kattis, felix och ev elvira äta på indisk resturang! Gott.. :) 

Helt ärligt, ja nu blir det här inlägget lite för långt. Men jag är lite allmänt less. Det slog mig idag att jag ju faktiskt inte har nån tillflyktsort längra. Ingen häst att springa till när jag känner för det. Idag hade jag velat det. Men jag tror väl att jag kommer klara mig. 

"Det jag känner nu kommer ändras." 

Punkt. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: