hat

Kategori: Allmänt

Folk som känner mig vet att det är ytterst få människor som jag tycker illa om. Fram tills idag så har det funnits två personer i världen som jag har kunnat sagt utan minsta tvekan eller ånger att jag hatar. Men idag. När jag såg en bild på mig tillsammans med en person som fanns i mitt liv i över 10 år och jag kollade på h*n så kände jag bara hat. Och när jag tänkte på vad den här personen har gjort mot mig och vad allt har lett till och fortfarande gör så insåg jag att jag fan förlåter den andre. Det känns skönt. 
 
Så edit. Det finns en person i världen som jag kan säga helt säkert att jag hatar. Jag skulle faktiskt kunna betala för att få säga varje dag hur mycket jag hatar H*N. 
 
Men det känns även skönt att äntligen kunna förlåta den andre. Så jag har kaos inuti mig nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: