Tibbe v.5

Kategori: Allmänt

Mån- Ridhuset. FIn tibbe, hoppade lite småhinder, rullade på för att få rytm och sådär. Asfin ute påväg hem :)
Tis- Promenad ca 25 min
Ons- Uteritt barbacka skritt och trav, ca 40 min. Sjukt dimmigt ute, då menar jag sjuuuukt dimmigt, så det gick helt ärligt knappt att rida, såg typ max 2 meter , inte bra när man är bland bilar och/eller skotrar osv. Han var dock riktigt riktigt fin, på novabett.
Tors- Kvarsätt, alla gångarter. Sjuuuukt fin ponny. Skänkelvikningar, övergångar, fattningar osv. Skitfin. Speciellt med tanke på att vi va ute, själv :) 
Fre- VILA
Lör- Galoppintervaller, 6 gånger upp för skogsbacken. fin hest, inte mycket att säga.
Sön-  Failat försök till trimm på en mkt bra plogad parkering. skrittade dit, konstaterade att jag inte kände mina fingertoppar längre, så var tvungen att gå hem igen hahah :( Var väl ute max 30 min skritt och lite trav :(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: