vilket jävla år.

Kategori: Allmänt

Sjukt vilket år jag haft. en känslomässig bergochdalbana. och mycket bra saker såklart.
 
  • Jag överlevde första året av gymnasiet.
  • Sommarjobbade för första gången OCH drev egen verksamhet.
  • Fick gå på sundsvall buissnes awards
  • Blev luciakandidat och fick ta del av flera otroligt fina upplevelser och det kändes underbart.
  • Träffat flera nya supermänniskor
  • tagit avstånd från flera idioter.
  • överlevt hem.
  • flyttat
  • köpt en häst
  • lärt mig av mina misstag.
  • utvecklats musikaliskt, lärt mig spela piano, gitarr och börjat lära mig ukke.
  • tagit tag i min egen musik.
  • äntligen tävlat  några lokala tävlingar med tibbe.
  • kämpat som ett as med honom hela sommaren/hösten- gav upp, bröt ihop och fick det att fungera igen.
  • upplevt hur det känns att nästan få underkänt i alla kurser jag läser i skolan.
  • sprungit tjejmilen
 
Vad har ni haft för år?
 
 
 
 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: