In this world full of people there's one killing me

Kategori: Allmänt

Hej :)

Nu är det slut på dessa slitsamma dagar. Knapert att få ihop det, men jag lyckades faktiskt ta hand om både tibbe och va funktionär helhjärtat utan att slarva med nåt av det. Fick dock åka till stallet kl 7 i lördags för att få ihop allt!

Iaf så har tibbe varit gullig :) har inte så mycket att skriva.

Jag har redan haft tibbe hemma i 16 dagar, tiden går fort! Vill inte att han ska åka tillbaka, bubbisen :( då kommer han inte hem på nästan ett år buhuuuu. Fast jag får ju åka och hälsa på prinsen när och hur mycket jag vill. Den 8 nov är våran 5års dag så lör den 9e vill jag åka dit iaf :) sen kanske man kan flörta med mor så kan vi ta bilen till mormor på jul och åka förbi busen :)

Just nu sitter jag och solar iaf. Skönt. Dock har vi nät på balkongen så man blir kanske inte riktigt lika brun, men som att jag blir det ändå haha.

Kl tre så tibbe få sommarsandaler och jag tänkte smörja idag. Sen ska vi ut och busa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: