hejj jag igen

Kategori: Allmänt

hejhej..
 
ikväll har jag sånna där tankar igen. varför kan livet inte vara lätt bara? alltså jag blir galen på mig själv. det senaste året har varit så sjukt gelet för min del, jag har fått tänka om både en och 60 gånger och så mycket har hänt. Tankarna snurrar. vad vill jag? vad ska jag göra nu? imorgon? om ett år? ska jag stanna i sundsvall? flytta söderut? kanske ut ur sverige? vad ska jag göra med tibbe? sälja? Ha kvar själv? förtsätta vara utlånad? skaffa storhäst? eller inte? vill ju ha min tibbebus? men han kanske mår bättre med nån liten tjej ändå? vad vet jag? ha jag honom för min eller hans skull? vänta och se? flytta hemifrån? plugga vidare? VEM ÄR JAG??? lol. ååh jag vet inte. VARFÖR är jag så kluven. så förvirrad som jag har varit den senaste tiden har jag aldrig varit. jag har verkligen ingen aning om vad jag gör med mitt liv just nu. eller vad jag vill eller borde. det är jobbigt. problemet är väl kanske att jag vill lite allt möjligt, men det är svårt. 
 
ja. allt jag vet är att jag har tusentals känslor i mig just nu, och tillsammans blir allting en stor klump som jag inte riktigt kan kontrollera. vet ingenting just nu. hjälp?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: