jobbb

Kategori: Allmänt

Hej!
Min hästabstinens börjar bli lite för stor, och jag är avundsjuk på alla som har häst. Så jag tänkte att jag kunde försöka hitta nåt kvälls/helgjobb och skaffa typ en foderhäst eller bara bli medryttare på nån. till hösten alltså. om jag fortfarande känner fört. Iaf skaffa ett jobb vilket som. luddigt. aja. Har impukssökt till bigboy, och när jag kommer hem till Sundsvall tänkte jag skriva ut ett ordentligt CV och gå runt och dela ut. lär ju inte få nåt, men ändå. Om nån har nys om nåt, SÄG TILL!!! haha....
 
aja. Spanar ju. har hittat två hästar, som jag spanat på länge och några fler som ska säljas, men som jag tänkte höra om dom skulle kunna tänka sig att låna ut till sommarn. kuuuul ju :)
 
och ååååh tibbe vill hem till mamma. nu är jag inne i en såndär hästperiod igen. jag vill ha tibbe och en storhäst. har inte råd, så tänkte skaffa helgjobb. men när ska man leva då? med skola och vänner? Plus att jag vill skaffa lägenhet. haha jo tjena, detta är en fantasi. typ. om jag inte hittar ett torp nånstans ;) övergivet och ihopfallet.
 
skit samma. just nu är jag så kluven. musik/hästar/musik/hästar. jag älskar ju hästar och att rida. jag älskar musik. och pendlar mellan det heeela tiden. ska jag söka till London? då är hästarna att fetglömma. Stockholm då? då kanske mamma kan flytta med och vi kan dela på en gård med två boningshus? då kan jag ha tibbe och en storis. det enda jag är säker på i allt det här är att min gulliga pluttetibbsebus stannas hos mig så länge båda lever. för han är minminminminminmin. och min. plupp <3 så länge det är möjligt alltså. Men ETT år till tills allt kan skridas till verket ändå. kanske borde prata med mor min??
 
deepshit. vi får väl la se va framtden för med sig. men jag vill allt just nu. seriöst. haha...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: