Tjabalabbagabbanabbarabbakabba

Kategori: Allmänt

Hej :)

Idag blev en lite slitsam dag. Stod på framhoppningen på ridskolan från halv 2 till halv 7 och mellan och efter hjälpte jag till att bygga bana (när jag inte åt hamburgare då höhö) men många fina hästar ocv duktiga ryttare iaf. Klias i fingrarna på mig lite, Jag skulle oxå vilja ha en fancy storhäst och hoppa omkring med.

efter det åkte jag till tibbeboppen och kondotionstränade. Ville göra nåt som inte va så jobbigt. Räknade dock inte in att stå i lättsits störra delen av passet och hålla ihop duracellen. Dessutom var det typ 25 grader varmt så det blev liksom rätt tufft ändå.

Cool edit till ridpasset; det åkte förbi ett persontåg och två godståg när jag red ca 8m bredvid järnvägen. (Samanlagt asså inte samtidigt) och ett av godstågen kom framifrån när jag galopperade och tibbe rörde knappt på örat <3 (dessutom glömde han bort att låssas va rädd för gräset i diket. Hallå, gräs vet man ju kan äta hästar. Eller var det tvärt om..?)

Blev sjuuukt solbränd idag. Iiinte kul. Imorrn se det ut som att jag ska rida typ 7 på morgonen och sen kolla på tävlingarna. Imorrn känns det som läge att bygga fram ett hinder eller två :) sen ska jag kolla på tävlingar och om jag orkar/hinner så rider jag nasse. På kvällen ska jag till josefine, kul :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: