Duktig boriz och marängsviss

Kategori: Allmänt

Hejhej :) nu är det en ny vecka, mys. Än så länge är jag på bra humör så jag hoppas att det håller i sig. 

Jag har haft boriz hela helgen, egentligen var det inte min helg, men alexandra har fått ryggskott :/ boriz har iaf skött sig otroligt. Så duktig! Han provade ju alla sina hyss såklart, men grejen var att han faktiskt gave a shit om vad jag sa ändå. Kanske det bästa av allt är att det verkar som *peppar peppar* om han har kommit över sig vattenpölsnojja lite grann. Det känns skönt! Man kan ju inte låta några pölar påverka var man ska rida liksom!

Det känns roligt nu iaf, som om vi bara sådär kom ety steg längre i våran relation. Det kändes lite som tibbe typ. Med honom behöer jag  inte tänka, vi bara kör ;)

Igår var det farsdag så vi hade middag hos pappa och åt marängsviss ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: