Helgen

Kategori: Allmänt

Hej :) 
Jag har haft en bra helg hittils, igår blev jag "klar" med grunden till min låt så nu ska jag äntligen börja mixa! På kvällen gick jag ut med emma och fanny, mysigt :) vi drack vin och pratade om allt möjligt.

Idag så åkte jag och emma till södra berget och gick björnstigen. Det är en barnstig i skogen med olika hinder. Lite fjantigt, men det var kul! Sen gick vi på en promenad en sväng 

Efter det så släppte hon av mig i stallet för jag skulle rida. Vi red på galoppbanan nedanför stallet. Boriz var på retstickehumör idag. Han provade att till exempel inte gå från stallplanen. Det har han inte gjort sen typ aug?! Sen småbråkade han lite vid vägen för vi mötte en häst som var påväg hem. Han tyckte att jag var dum som inte lät honom gå med! Knasbollen. 

Han var iaf sjukt pigg idag! Jag travade typ 6 varv innan han lugnade ner sig.det var flera hästar som gick förbi galoppbanan också idag. Han fjantade sig inte! Han bråkade lite vi utgången, men sen så slutade han med det också. Vi red ifrån 5(!!) hästar som var påväg hemmåt vid utgången, utan damp! Duktg. Han var väldigt nöjd när vi skittade hem. Han behöver liksom ordentligt med aktivering. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: