Hej!

Kategori: Allmänt

Gud vilken chil dag jag har haft idag! Spelat gitarr hela morgonen och sen glott på youtube. Ridit på bebishästen och sen bara chillat. Egentligen tänkte jag följa med ner på stan och lyssna på nå band/fira johanna i klassen. Men helt seriöst- jag känner mig totalt slutkörd i kroppen! Det värsta är att jag verkligen inte gjort nåt särsklit heller. Hormoner??

Jag stannade alltså hemma.

Boriz då? Jo, jag red ett konditionspass typ. Han var väldigt rolig idag! Skitpigg men gjorde inget dumt. Jag red på en liten rundbana och den var väldigt blöt på några ställen. Jag passade på att utmana boriz att gå i dom, han anser sig ha sockerhovar. I början gick han i diket istället, men jag gjorde ingen grej av det utan lirkade på, så i slutet av passet så gick han igenom! Han travade till och med genom en. Duktig! Så han gjorde sig förtjänt av lite kärlek. Unghästar är så av och på! Vissa dagar är de som filbunkar och andra dagar rodeohästar. Det är skönt när man hittar mellanläget, vilken jag och boriz hittade idag :)

Hejdå byebye nu är det sängens tur att få lite kärlek!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: