Hej!

Kategori: Allmänt

 Hejsan. 
Idag har vi börjat jobba med gymnasiearbetet lite mer på skolan. Återkommer om det! 
Sen var jag med lill-boran (Japp, jag har börjat kalla honom det.). Jag red inte, eftersom det spöregnade. Han fick gå in och äta hö istället, vilket han inte verkade allt för missnöjd med. Efter det åkte jag hem, duschade, åt middag osv. Nu sitter jag och försöker få nån slagt srtuktur över vad jag vill göra för gymnasiearbete. Skrivet, klottrar, och brainstormar för fullt. Jag har liksom en inre vision som jag ser lite suddigt och luddigt, som känns lovande. Men jag vet inte riktigt VAD den är än.  Tänkte försöka prata med en av mina musiklärare imorrn på skolan och så nästa vecka när jag träffar johan ohc kattis vill jag prata med dom också. 
 
Ville mest bara uppdatera om mitt sjuuuuuukt händelserika liv :) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: