Tung dag!

Kategori: Allmänt

Idag känns allting så tungt. Jag har ingen lust att jobba alls idag (hnm....undra varför??) och egentligen så vill jag åka till Boriz och mysa. dessutom skulle jag VERKLIGEN behöva plugga... 
 
Nämen det känns bara så bajs allting just nu. jag är i en sits i livet nu där jag verkligen inte trivs, känner mig instängd och "fast" liksom. Svårt att förklara. 
 
Jaja, citerar okänd igen: "det jag känner kommer ändras".  Uttjatat snart? Frågan är ju bara NÄR det ändras? ;)
 
Men jag har ju saker att se fram emot, tur det! och om jag inte jobbade kunde jag ju inte rida boriz till exempel! och skolan är ju... nödvändig liksom :) men jag önskar att dygnet hade mer än 24 timmar!
 
nästa helg ska jag till liseberg med johan och kattis! DET ser jag verkligen fram emot! 
 
Hejdå :)
 
En gammal bild på tibbebus från 2009 :) Flätorna <3 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: